G R A G I E Ł D O W A.

czwartek, 4 lutego 2010

Oglądanie filmów w Internecie - za darmo i legalnie.

Krótka wiadomość z ostatniej chwili.
Na wp.pl znalazłem artykuł, że na stronie http://www.iplex.pl/ mamy możliwość oglądania filmów (coś w rodzaju wirtualnej wypożyczalni) bez konieczności płacenia za ich wypożyczenie, czy miesięcznego abonamentu, a wszystko legalnie. W zamian, przed emisją filmu oglądamy reklamy (rzecznik portalu pisze, że maksymalnie ma być ich pięć), więc myślę, że jest to ilość możliwa do przełknięcia.

Jeszcze jeden sposób, żeby zaoszczędzić parę złoty na przyszłą emeryturę rentiera :).

2 komentarze:

  1. Genialna sprawa, weekend mam z głowy. :) Jest tam parę filmów, które chciałem obejrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zacząłem oglądać Gomorre - ale o 23.00 padlem, więc dokończę w weekend :)

    OdpowiedzUsuń