G R A G I E Ł D O W A.

poniedziałek, 7 marca 2011

Trochę zakupów na giełdzie.

Mój rachunek maklerski już zaczynała pokrywać pajęczyna, kiedy dzisiaj postanowiłem go odkurzyć i zrobić trochę zakupów na giełdzie. Okazją ku temu było zakończenie kilku lokat w Open Finance, dzięki którym odzyskałem nieco gotówki. Na marginesie dodam, że część środków za które zresztą opłacę jesienną wycieczkę wakacyjna, zdeponowałem w Getin Bank na ich 2-miesięcznej Lokacie na Strat i to chyba na razie tyle jeśli chodzi o lokaty, ponieważ poza takimi promocjami, banki nie mają nic ciekawego do zaoferowania, biorąc pod uwagę wysokość inflacji, sięgającej blisko 4%.
Nie ma rady trzeba było szukać innych okazji inwestycyjnych, więc mój wybór padł na akcje, a konkretnie na walory Digital Avenue z rynku New Connect - inwestycja z pewnością znacznie bardziej ryzykowna niż lokaty, ale cena wydaje mi się atrakcyjna (0,63 pln za akcję). Prócz tego na przekór wszystkim wiadomościom i analizom zaryzykowałem niecałe pln 400 kupując dwa certyfikaty RCSCRAOPEN na spadek cen ropy, to oczywiście bardzo ryzykowna inwestycja, jednak biorąc pod uwagę ceny tego instrumentu z ostatniego roku, zaryzykowałem kilka setek w ramach swojego rodzaju hazardu.

Poza tym dorzuciłem pln 150 do mojej przyszłej emerytury kupując jednostki funduszu Arka Akcji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz