G R A G I E Ł D O W A.

piątek, 25 czerwca 2010

Ubezpieczenie samochodu i mieszkania.

Od trzech tygodni szukam ubezpieczenia dla siebie. Muszę ubezpieczyć samochód: OC+AC+Assistance oraz mieszkanie: od ognia i innych zdarzeń losowych oraz nieruchmości od kradzieży.
No i kurde zdecydować się nie mogę, bo nie zależy mi tylko na tym żeby ubezpieczenie było jak najtańsze, ale żeby jeszcze znaleźć ubezpieczyciela, który sprzeda mi te produkty w pakiecie (to nawet nie jest taki duży problem) i w razie kłopotów lub wypadku nie będzie robił większych problemów z wypłatą odszkodowania.

Gama ubezpieczeń jest tak szeroka, że każdego mogłaby przyprawić o ból głowy, a za każdą z rzeczy trzeba zapłacić osobno, np. aby nie mieć udziału własnego w szkodzie, np. kradzieży, osobno trzeba wykupić amortyzację części zamiennych (żeby ubepieczyciel zapłacił za nowe części), osobno płaci się za zniszczenie murów mieszkania i osobno za elementy stałe, np. drewnianą podłogę - tak można mnożyć godzinami.

A ja chcę mieć tak, że nie dopłacam nic za naprawę samochodu, wstawiają nowe części i generalnie mam święty spokój, nawet jeśli będę musiał trochę więcej dopłacić.

I tu pojawia się problem, bo niezależnie od tego na jakie forum, czy stronę internetową wejdę, właściwie na wszystkich ubezpieczycielach wieszają psy. Zastanawiam się więc, czy na tych forach piszą ludzie faktycznie pokrzywdzeni przez nieuczciwych ubezpieczycieli, czy też nieuki, które nie czytają umów i Ogólnych Warunków Umowy ?

Stąd moja prośba do Was - pomóżcie ! Bo zwariuję. Co wybrać ? Który z ubezpieczycieli za rozsądną cenę zapewni mi bezpieczeństwo i otoczy troskliwymi, silnymi ramionami finansowej ochrony :) ? Czekam na wasze komentarze.

A jak mi nie podpowiecie, to zmienię profil bloga i za karę będę pisał dziennik Jolanty Rutowicz...
A jak mi pomożecie, to postaram się sklecić porządny wpis o ubezpieczeniu samochodu i mieszkania, z kilkoma przydatnymi (mam nadzieję) radami.

2 komentarze:

  1. Pewnie sporo osob na tych forach to przedstawiciele konkurencji, ktorzy sie nawzajem oczerniają ;)

    a co do ubezpieczen to nie pomoge, ale wiele dobrego slyszalem o Allianz w kontekscie ubezpieczen samochodowych ;) nie lepiej isc do jakiegos agenta ubezpieczeniowego, ktory orientuje się w ofercie kilku, kilkunastu ubezpieczycieli?

    OdpowiedzUsuń
  2. Na forach znajdziesz ludzi, którzy wieszają psy, bo nie są zadowoleni z usługi i odreagowują.
    Natomiast Ci, którzy nie mieli problemów z ubezpieczycielem po prostu się nie udzielają ze swoim zachwytem na forach. :)

    Ty też nie piszesz o wspaniałej obsłudze, jaką miałeś w piekarni, ale gdybyś usłyszał od kasjerki w banku "s....laj, kawę piję" to na pewno byś wysmażył posta, prawda? :)

    Co nie znaczy, że nie ma fajnych piekarni (bo nikt nie pisze postów pochwalnych" a banki są wredne (bo jest więcej postów piętnujacych zachowanie).

    OdpowiedzUsuń