G R A G I E Ł D O W A.

wtorek, 11 maja 2010

Debiut PZU.

Jutro debiut PZU na warszawskiej giełdzie. Emocje są dość gorące, ponieważ ostre tąpnięcie giełd z ostatniego tygodnia nie wróżyło zbyt dobrze największej, polskiej ofercie prywatyzacyjnej ostatnich lat.
Na szczęście poniedziałkowe odbicie pozwala mieć nadzieję, że jutrzejsza sesja na GPW pozwoli przynajmniej nie stracić zainwestowanego kapitału. Jednak co się naprawdę stanie, przekonamy się za kilkanaście godzin.

Postanowiłem skopiować sposób App Funds i podzielić mój niewielki pakiet 10 akcji na dwie części. Dla pierwszych 5 akcji ustawiłem limit sprzedaży (tj. minimalną cenę) na pln 319,9. Dla drugiej piątki papierów limit ten określiłem na poziomie pln 329,9.
Obecnie TKO dla PZU wskazuje poziom pln 331 i mam nadzieję, że nie obniży się bardziej.
W razie czego zmiany w zleceniach można jeszcze dokonać jutro, w godzinach od 8.00 do 8.45.

To tyle, jutro ważny dzień...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz